روش هایی مفید برای پرستار سالمند اورژانس كمک ها

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

یک پرستار سالمند اورژانس بایستی با مشکلات و شرایط خاصی روبرو شود. بسیاری اصول برای پرستار سالمند با نگهداران بیماران میانسال متفاوت است. سالمندانی وجود دارند که ممکن است توانایی نشستن، ایستادن و حرکت کردن را نداشته باشند و مشکلاتی همچون دید کم، حافظه ضعیف رنج ببرند که پرستار سالمند می بایست این شرایط خود را وفق دهد. بنابراین این مقاله قصد داریم چندین نکته مهم برای پرستار سالمندان ارائه دهیم.

شکستن سکوت توسط پرستار سالمند اورژانس

پرستار سالمند باید با بیمار صحبت کند تا سکوتی که در اتاق اورژانس وجود دارد، شکسته شود. معمولا سالمندان در چنین شرایطی احتیاج به ارتباط انسانی دارند. پرستار سالمند می تواند با سوال پرسیدن در رابطه با زندگی شخصی، نظرات و علایق، این ارتباط را برقرار کند.

نمونه ای از سوالات  که پرستار سالمند می تواند بپرسد:

  • فرزندانت چه کار می کنند؟
  • در طول زندگی چه کار هایی انجام می دادید؟
  • از چه زمانی ازدواج کرده اید؟
  • در رابطه با موسیقی مورد علاقتون بگید
  • علاقه ای به کاربرد و نقش تکنولوژی در این روز ها دارید؟
  • آیا کاری هست که دوست داشته باشی من انجام بدم که تا به حال انجام نداده ام؟

یک زمان بندی منظم تنها برای بر آورده‌کردن نیازهای خود را تهیه کنید.

پرستار سالمند اورژانس استفاده از روش های با ملاحظه و با حد کم در تجویز دارو

در استفاده و تزریق دارو هایی مانند مسکن ، دیازپام و … در اتاق اورژانس، یک حد نرمال از تزریق دارو می تواند با توجه به شرایط بیمار خطرناک باشد و با توجه به جنسیت آن اثری متفاوت با انتظار داشته باشد. استفاده از یک روش با توجه به شرایط بیمار باید توسط پرستار سالمند در اورژانس رعایت شود.

پیشنهاد مقاله : پرستار سالمند تمام وقت در منزل

پوست سالمندان ظریف و آسیب پذیر است

بیماران سالمند پوستی حساس و آسیب پذیر دارند و حتی یک خراش کوچک توسط سوزن می تواند به یک زخم جدی منتهی شود که مدت زمان زیادی بهبودش به طول انجامد. بنابراین، پرستار سالمند بایستی در زمان گرفتن خون و یا شروع کردن تزریقات، بسیار با ملایمت و ملاحظه عمل کند. همچنین پرستار سالمند می تواند از نوار کاغذی به جای یک نوار ابریشمی (silk paper) استفاده کند.

با دادن یک پتو می تواند احساس گرمی و راحتی را برای بیمار ایجاد کنید

در یک فضا با وسایل پزشکی، معمولا هوا سرد است در حالی که سالمندان به این هوای سرد به خصوص در اتاق اورژانس حساس هستند. دادن یک پتو توسط پرستار سالمند ، ،می تواند به آن ها این حس را منتقل کند که بهشان توجه می شود و پرستار سالمند هر کاری انجام می دهد تا آن ها حس راحتی داشته باشند.

پرستار سالمند اورژانس انتخاب سایز مناسب برای تزریقات درونرگی:

یک سالمند 85 ساله را در نظر بگیرید. همانطور که گفتیم دارای پوستی حساس می باشد. برای چنین شرایطی باید سایز مورد استفاده برای تزریقات کاملا آگاهانه انتخاب شود در حالی که برخی بیماران به ناچار باید از سایز بزرگ برای تزریق استفاده کنند، بنابراین قبل از هر اقدام، پرستار سالمند بایستی مطمئن شود که استفاده از سایز بزرگ الزامی می باشد و در صورتی که ضروری است، فرآیند را به آرامی و با احتیاط انجام دهدروش های بسیار زیادی هست که پرستار سالمند حین مراقبت از سالمندان رعایت می کند. لطفا هر پیشنهادی در زمینه پرستار سالمند را با ما به اشتراک بگذارید یک پرستار سالمند تازه کار می تواند برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در ارتباط با علم پیرشناسی و نکات نگهداری و مراقبت از این بیماران به سایت

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان