پرستار زن باردار در منزل در 3 دوره بارداری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

پرستار زن باردار در منزل خدماتی است که شاید مورد نیاز شما باشد و یا در آینده به آن احتیاج پیدا کنید که به این منظور موسسه زندگی برتر اکسین کنار شما خواهد بود.

بارداری و مراقبت‌های لازم

اکثر خانم‌ها علاقه زیادی به مادر شدن و رشد و تربیت دادن یک کودک را از همان دوران کودکی درون خود احساس می‌کنند، خانم‌ها به محض شروع بارداری وارد دوره جدید و حساسی از زندگی خود به نام مادر بودن می‌شوند که در تمام دوران بارداریشان کودک از بدن او تغذیه می‌کند.

برای بعضی از خانم‌ها که بنا به دستور پزشک باید دوران بارداری خود را در حالت استراحت مطلق بگذرانند شما نیازمند پرستار زن باردار در منزل خواهید بود تا در تمام طول روز در کنار او باشد و برای انجام کار‌های مادر باردار به او کمک کند.

مراقبت‌های لازم در سه ماهه اول بارداری

سه ماهه اول بارداری از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و در این دوران باید خیلی حواستان به خانم باردار باشد و مراقب تمام حالات و رفتار‌های او باشید، این دوران معمولا با حالت تهوع‌های صبحگاهی و روزانه و مشکلات عمده دیگری همراه است که استخدام پرستار زن باردار در منزل برای این دوران می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

مراقبت‌های لازم در سه ماهه دوم بارداری

این دوران که از انتهای چهارده هفته شروع می‌شود و تا پایان بیست و هشت هفته ادامه دارد؛ در این دوران هم خطر‌هایی مثل زایمان زودرس بعضی از خانم‌های باردار را تهدید می‌کند که استخدام پرستار زن باردار در منزل می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت کند.

مراقبت‌های لازم در سه ماهه سوم و آخر بارداری

این دوران از این بابت حائز اهمیت می‌شود که در معمولا در این دوران خانم‌های باردار در کنار سنگین شدن و کم شدن توانشان در حرکت از استرس زیادی برای نحوه زایمان و ملاقات با فرزند دلبندشان رنج می‌برند و پرستار زن باردار در منزل در این دوران تا حد زیادی می‌تواند کمک کننده باشد.

مسلما هر کدام از این دوره‌ها نیازمند مراقبت‌ها و نکاتی است که در این مقاله نمی‌گنجد و یک پرستار متخصص از همه اتفاقات و پیشامد‌ها در این دوران آگاهی کامل دارد؛ که برای استخدام پرستاری متخصص و مجرب برای خانم باردار می‌توانید روی کمک ما در موسسه برتر اکسین حساب کنید.

دارو‌ها و مراقبت‌های پزشکی در دوران بارداری

در هر کدام از دوره‌های عنوان شده که بالا‌تر به آن‌ها اشاره کردیم؛ خانم باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای مثل مراجعه به سونوگرافی یا انجام آزمایش‌های خاصی است که با استخدام پرستار زن باردار در منزل می‌توانید خیالتان را از انجام به موقع تک تک این موارد راحت کنید و مراقبت از همسر و فرزند در راهتان را به او بسپارید تا همه اقدامات به بهترین نحو ممکن انجام شود.

از طرف دیگر همه خانم‌های باردار نیازمند مصرف دارو‌های خاصی هستند و باید تمام دارو‌هایشان را به موقع مصرف کنند؛ حتی ممکن است خانم باردار بنا به عللی نیازمند مصرف دارو‌های خاص‌تری بنا به دستور پزشک باشد که پرستار زن باردار در منزل در این مواقع هم می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

خون‌ریزی، دیابت و بیماری‌های خاص در دوران بارداری

بعضی از خانم‌ها در سه ماهه اول بارداری دچار خون‌ریزی می‌شوند که برای جنین خطرناک است و مادر در این مواقع باید استراحت کند و مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد که پرستار زن باردار در منزل برایش ضروری است.

خیلی از خانم‌های باردار در دوران بارداری دچار دیابت بارداری می‌شوند که در کنار مصرف دارو‌های خاصی باید مراقبت‌های ویژه ای هم در تغذیه خود انجام دهند که پرستار زن باردار در منزل می‌تواند شما را در این موارد راهنمایی کند.

تغذیه در دوران بارداری و پرستار زن باردار در منزل

تغذیه در دوران بارداری باید‌ها و نباید‌هایی دارد که حتما باید رعایت شوند؛ مثلا خیلی از افراد تصور می‌کنند که خانم‌های باردار باید دوبرابر دیگران غذا بخورند که این تصوری کاملا اشتباه است و خوراکی‌هایی وجود دارند که برای این دوران مضر است و حتی ممکن است باعث آسیب یا سقط جنین شوند.

پرستار در منزل از تمام این باید‌ها و نباید‌ها اطلاع دارد و خانم‌های باردار را در این دوران سخت اما شیرین همراهی می‌کند.

مشاوره رایگان زندگی برتر اکسین

برای خدمات پرستاری بیمار در منزل با شماره 02141094 تماس بگیرید تا شما را در استخدام بهترین پرستار یاری کنیم و اگر سوالی در مورد این دوران حساس دارید از مشاورانمان بپرسید تا به صورت کاملا رایگان و البته 24 ساعته شما را یاری کنیم.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان