افزایش کیفیت پرستار کودک در منزل با چه آیتم هایی امکان پذیر است؟

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

می خواهیم در ارتباط با کیفیت پرستار کودک و افزایش بهره وری او در منزل در این مقاله بحث نمائیم در ادامه به وظایف اولیه پرستار کودک و همچنین فاکتور هایی که باعث کیفیت کارایی او می شود می پردازیم ، شما به چه چیزی نیاز دارید تا خیالتان از بابات استخدام مراقب کودک مناسب راحت باشد؟!

بالاترین کیفیت پرستار کودک در چه سنی است ؟

شاید نگارش مطلبی متناسب با سن پرستار کودک که ارتباط مستقیم با عملکرد او داشته باشد مقداری سخت باشد اما باید به یاد داشته باشیم مراقبت و نگهداری از کودک قبل از اینکه به عنوان یک علم آکادمیک به حساب بیاید به دانش ضمنی نیاز دارد بله تجربه نگهداری از کودک می تواند در امر تربیت او نقش بسزایی ایفا نماید پس فراموش نکنید به دنبال استخدام شخصی باشید که هم تجربه لازم را داشته باشد ( حتی خودش مادر باشد ) و هم دانش تئوری لازم را به جهت ارتباط با کودک داشته باشد .

بهترین سن برای استخدام می تواند بین سنین 28 سال تا 48 سال بازه زمانی که هم توانایی لازم به جهت نگهداری از کودک را داشته باشد و هم تجربه لازم را کسب نموده باشد پس بدون اینکه احساساتی شوید به دنبال رنج سنی مناسب پرستار کودک بگردید و جستجو خودتان را بیشتر کنید و یا به کارشناسان مشاوره زندگی برتر اکسین این امر را واگذار نمائید.!

پیشنهاد مقاله : مراقبت ، نگهداری و پرستاری از کودک بیمار چگونه محقق می شود

تحصیلات مورد نیاز مراقب کودک جهت کیفیت بهتر خدمات

در ابتدا شما باید بدانید که چه خدماتی را از پرستار کودک انتظار دارید و در همان راستا چه کیفیت خدماتی برایتان اهمیت دارد گاهی اوقات خانواده ها صرفا جهت مراقبت های فیزیکی از فرزند خود مراقب استخدام می نمایند و گاهی اوقات خواسته های آنها فراتر از مراقبت های فیزیکی است ، تربیت و آموزش هایی مانند زبان های خارجه و همچنین اصول رفتاری کودک اجتماعی شدن کودک و همه و همه مد نظر خانواده ها می باشد.

اگر شما صرفا نیازمند یک مراقبت فیزیکی از کودک خود هستید می توانید پرستاری با تحصیلات حداقل دیپلم به بالا که آموزش های لازم را در این زمینه دیده است و دارای گواهی نامه سلامت و کار می باشد را استخدام نمائید و اگر شما می خواهید آموزش های فراتر از مراقبت های فیزیکی را داشته باشید باید به دنبال یک پرستار با تحصیلات آکادمیک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی ، زبان های خارجه و علوم تربیتی باشید که با توجه به شیفت خدمات ارائه شده و تجربه آن شخص می تواند هزینه های استخدام چنین پرستاری متغیر باشد.

کیفیت پرستار کودک آیا ارتباطی با جایی که او را استخدام کردیم دارد؟

اگر به این نکته توجه کنیم که هر خدماتی را اگر از مراکز معتبر دریافت نمائیم حتما کیفیت خدمات ذکر بالاتر می باشد پاسخگوی سوال ما خواهد بود ، خدمات پرستاری و پزشکی به دلیل اهمیت بالای آنها ( بدلیل ورود به منزل و ارتباط مستقیم با خانواده ) از اهمیت بالاتری برخوردار است کیفیت پرستار کودک می تواند در ارتباط تنگاتنگ با مراکز ارائه چنین خدماتی باشد.

شما می توانید شخصی را جهت نظافت منزل استخدام نمائید و از او بخواهید کودک شما را نیز نگهداری کند و یا شما می توانید شخصی را به عنوان پرستار کودک استخدام نمائید با شرایط اینکه امور منزل مرتبط با کودک را انجام دهد این دو موضوع کاملا جدا از هم می باشد ! یقینا فرد اول شخصی است که تمام توان و ت و تجربه کاری او در ارتباط با نظافت منزل است ولی شخص دوم مورد اشاره فردی با تجربه در زمینه پرستاری از کودک و مراقبت و نگهداری از او می باشد که می توان این دو موضوع را از هم تفکیک نمود.

استفاده از آژانس های پرستاری در این زمنیه می تواند به ما کمک نماید آژانس هایی که دارای صلاحیت از مراکز ذی صلاح هستند و به صورت مرتب و دوره ای تحت بازرسی های وزارت بهداشت قرار می گیرند مانند زندگی برتر اکسین ، شما می توانید با چنین مراکزی تماس بگیرید و نوع درخواست خود را عنوان نمائید و آنها مناسب ترین پزشک و پرستار را برای شما انتخاب و اعزام می نمایند و شما پس از مصاحبه با ایشان تصمیم خواهید گرفت.

سخن پایانی در ارتباط کیفیت مراقبت از کودک

اگر بخواهیم در یک کلام کیفیت پرستار کودک را مورد ارزیابی قرار دهیم می توانیم بگوئیم سعی کنید ابتدا نیاز های خود را از پرستار بدانید و آنها را یاد داشت نمائید ، پس از آن لیستی از معتبر ترین مراکز ارائه خدمات پرستاری را جستجو نمائید و داشته باشید و سپس به آنها تماس بگیرد و شرایط خود و خواسته هایتاان را برای آنها باز گو نمائید پس از آن کار را به کارشناسان مشاوره آنها واگذار نمائید و خودتان را برای مصاحبه با مراقبت های معرفی شده آماده نمائید. این مقاله نگارش شده در تیم پزشکی زندگی برتر اکسین است و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد .

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان