تهیه لیستی جهت رفع نیازمندی های سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

هنگام برنامه ریزی برای رفع نیازهای سالمند زندگیتان چک لیست گام به گام پرستار سالمند پیش رو ممکن است برای شما به عنوان یک پرستار سالمند لیستی جهت رفع اينها، مفید باشد. به خاطر داشته باشید که وضعیت هر فرد و پرستار سالمند، منحصر به خود او بوده و برخی از نکات ممکن است قابلیت اجرا نداشته باشد.

این برنامه را به عنوان یک منبع اصلی برای یک پرستار  که به دنبال شروع کار است در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که کار یک پرستار سالمند با برنامه، بارها بهتر از پرستار سالمند بدون برنامه خواهد بود.

لیستی جهت بررسی شرایط مورد نیاز سالمند:

آیا سالمندان به زندگی در خانه خود ادامه می دهند یا به یک آپارتمان یک طبقه، خانه سالمندان، مراقبت بلند مدت پرستار یا خدمات پرستار سالمندی نقل مکان می کنند؟ اگر سالمندان عزیزتان در خانه خودشان بمانند و یا به خانه یکی از اعضای خانواده بروند، ممکن است برای کمک به حفظ امنیت آن‌ها تغییراتی لازم باشد. برای مثال، می شود یک نرده برای دوش در حمام نصب شود. به همراه یک پرستار با تجربه به خانه عزیزان سالمندتان بروید و هر وضعیتی که ممکن است با آن‌ مواجه شوند را در نظر بگیرید، و فکر کنید که چه چیزهای باید به خانه شان اضافه شود. یک پرستار سالمند عالی می‌تواند در تشخیص تغییراتی که باید ایجاد شود بسیار کمک کند، محصولات باکیفیت و شرکت‌هایی را که می‌توانند به ایجاد تغییرات در محل کمک کنند را معرفی کند.

پرستار سالمند لیستی جهت شناسایی نیازهای بهداشتی و کمک های مورد نیاز:

این کار نیز می تواند با کمک یک پرستار ، به خوبی انجام شود. این موارد ممکن است شامل استفاده از آژیر و مانیتور هایی برای هشدار به سقوط، گوشی های مخصوص اختلالات شنوایی که صدا را تقویت می کنند، کتاب های چاپی یا صوتی برای کسانی که بینایی خود را از دست داده‌اند یا به بیماری آب سیاه چشم دچار شده اند و خدمات تحویل غذا و دارو (این مورد می تواند با کمک یک پرستار سالمند به خوبی بر طرف شود) باشد.

پیشنهاد مقاله : شنیدن و توجه کردن سالمند توسط پرستار سالمند

لیستی جهت نیازهای مالی و وجوه موجود را تعیین کنید

اگر یک نفر به عنوان وکیل معین نشده باشد، تصمیم بگیرد چه کسی مسئولیت ها را بر عهده خواهد گرفت. یک مشاور مالی مثلا یک پرستار عالی که در برخورد با سالمندان تجربه دارد می تواند در ارائه توصیه هایی در نحوه مدیریت پول سالمند کمک کند. آگاه باشید که به دلیل الزامات بهداشتی و مالی ممکن است نیاز به کار بیشتر پرستار برای سالمند تغییر کند، تغییراتی در زندگی شخصی و نحوه زندگی کردن. معرفی ابزارهای نظارت و هماهنگی با ارائه دهندگان خدمات پرستار سالمندی و سایر ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می تواند مفید باشد. اما توسعه یک برنامه پرستار و انتصاب پشتیبان مناسب می‌تواند اطمینان دهد که اختلالات برای کار یک پرستار سالمند، حداقل می شود.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان