تعطیلات عید نوروز پرستار در کنار سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

پرستار سالمند عید نوروز ، هر کسی هر چندوقت یک بار نیاز به استراحت دارد. مراقبین و افراد مبتلا به بیماری ، سالمند و یا معلولیت نیز از این قضیه مستثنا نیستند. برای تعطیلات عید گزینه های زیادی در دسترس است. از مراکز تخصصی که در دوران تعطیلات از افرادی که نیاز به مراقبت دارند، پرستاری می‌کنند، تا پرستاران بیماری که در تعطیلات عید در خانه از سالمند مراقبت می‌کنند تا مراقبان بتوانند استراحت کنند.

گزینه های تعطیلات پرستاران

سه گزینه اصلی وجود دارد:

استراحت برای مراقبین 

شما می‌توانید تعطیلات خود را خوش بگذرانید و پرستار سالمند عید نوروز این تعطیلات نوروز از عزیزتان مراقبت کند.

تعطیلات با مراقبت

 فردی که از او مراقبت می کنید برای تعطیلات به یک تخصصی که می‌تواند مراقبت و پشتیبانی از او را فراهم کند، می‌رود.

تعطیلات با هم

 اگر شما پرستار سالمند عید نوروز با سالمند یا والدین سالخورده خود را در تعطیلات بر عهده دارید، ممکن است بخواهید یک تعطیلات را با هم بگذرانید.

انتخاب یک پرستار در پرستاری از بیمار خود در تعطیلات

گزینه های مختلفی وجود دارد و تنها شما و خانواده‌تان می توانید تصمیم بگیرند که کدام برای شما بهترین است. در اینجا برخی از گزینه های موجود برای شما ذکر شده است.

پیشنهاد مقاله : کاهش استرس در تعطیلات برای سالمندان

استراحت برای مراقبین بیمار

مراقبت تمام وقت از بیمار می تواند بسیار سخت باشد، هم فیزیکی و هم احساسی، بنابراین کاملا طبیعی است که  بخواهید پرستاری از بیمارتان را در تعطیلات به فردی متخصص بسپارید و باتری خود را شارژ کنید.

ممکن است بخواهید تعطیلات نوروز خود را با خانواده یا دوستان یا به تنهایی سپری کنید. در هر صورت باید برای جایگزینی برای پرستاری از بیمار عزیزتان در تعطیلات پیدا کنید.

انتخاب یک پرستار برای پرستاری از بیمار خود در تعطیلات

پیدا کردن مراقبت جایگزین پرستار سالمند عید نوروز

اگر به استراحت در تعطیلات نوروز نیاز دارید، ممکن است بتوانید از دوستان یا خانواده برای پرستاری از بیمار خود کمک بگیرید، یا اینکه از مراکز پرستاری از بیمار در منزل درخواست کمک بکنید.

اکثر مراکز مراقبت روی مراقبت طولانی مدت ت کرده اند و خدمات کوتاه مدت ارائه نمی‌دهند. این مساله موجب می‌شود برنامه‌ریزی برای مراقبت از بیمار در تعطیلات نوروز دشوار باشد.

اما بعضی از مراکز مراقبتی در کوتاه مدت پرستاری از بیمار را انجام می‌دهند و فقط نیاز به رزرو قبلی دارند. گزینه‌ی دیگر استخدام پرستار بیمار در تعطیلات نوروز است تا برای مدت زمان مورد نظر خود از خدمات مراکز مراقبتی که خدمات پرستار در منزل را ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

تعطیلات با مراقبت در کنار پرستار سالمند عید نوروز

مراکز مراقبتی برای افرادی که دارای بیماری یا معلولیت هستند، پرستار سالمند و یا بیمار در سفر یا در دوران تعطیلات ارائه می‌دهند. آنها معمولا در محیط اطراف‌‌تان پرستاری از بیمار را در تعطیلات نوروز انجام می‌دهند تا عزیزانتان بتوانند از تعطیلات خود لذت ببرند، در حالی که شما نیز می‌توانید آرامش خود را حفظ کنید که از پرستاری از بیمارتان در تعطیلات به خوبی انجام می‌شود.

تعطیلات با هم پرستار سالمند عید نوروز

ممکن است بخواهید تعطیلات خود را با شخصی که برایتان مهم است و از او مراقبت می‌کنید، بگذرانید. اگر او مشکلات مربوط به تحرک را داشته باشد، می‌خواهید مکان‌های قابل دسترسی را پیدا کنید.

برخی از مراکز مراقبت از بیمار برای افراد دارای معلولیت و مراقبین یا خانواده آنها خدمات ویژه برای پرستاری از بیمار در تعطیلات ارائه می‌دهند. بیمار عزیز شما می تواند به مراقبت و حمایتی که احتیاج دارد را دریافت کند، شما نیز می‌توانید با وجود پرستار بیمار خود، از  گذراندن وقت با عزیزتان لذت ببرید. تغییر محیط و استراحت از زندگی روزمره، زندگی را برای هردوی شما لذت بخش خواهد کرد.

پرستار سالمند عید نوروز چیزهایی که باید در نظر بگیرید:

آیا تعطیلات برای شما، بیمار عزیزتان یا هر دو شما با هم است؟اگر قصد دارید بدون شخص بیمار مورد نظر خود سفر کنید، گزینه های پرستار در منزل را بررسی کنید.

اگر بیمار و یا سالمند عزیزتان با شما سفر می کند

  • بررسی کنید که آیا شما برای پرستاری از بیمار خود در تعطیلات و سفر واجد شرایط هستید
  • بعضی از مراکز گروه های بزرگتری را می‌برند، بنابراین شما هم می‌توانید با سایر اعضای خانواده بروید.
  • تعطیلات مختلف دارای سطوح مختلف مراقبت هستند. مطمئن شوید انتخابی شما می‌تواند نیازهای عزیزتان را تامین کند.
  • مراقبت چقدر دور است و چطور می توانید به آنجا برسید؟ بیمار عزیزتان چه طول سفری را می‌تواند تحمل کند؟

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان