سه مزیت بزرگ استخدام پرستار سالمند خصوصی

مزایای پرستار سالمند خصوصی

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

شما به چه پرستاری نیاز دارید؟ آیا می خواهید یک پرستار سالمند در منزل از شما مراقبت کند؟ چگونه می توانید یک پرستار سالمند خصوصی بیابید؟ اگر یک مراقب نامناسب را انتخاب کنید، چه مشکلاتی برای شما و سالمند عزیزتان به وجود می آید؟ اگر این سوالات در ذهن شماست، نگران نباشید. در ادامه این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا پاسخ آنها را بیابید. قبل از هرچیز باید بدانیم که پرستار سالمند خصوصی کیست؟

پرستار خصوصی سالمند کیست؟

پرستار سالمند به شخصی گفته می‌شود که بصورت کلی وظیفه نگهداری، مراقبت و انجام امور شخصی سالمند در منزل را به عهده دارد. پرستاران سالمند از نظر تخصص و تحصیلات به چند دسته: مراقب و نگهدار، بهیار، پرستار طبقه‌بندی می ‌شوند که با توجه به شرایط جسمانی سالمند می‌توانند به وی خدمات ارائه کنند.

پیشنهاد مقاله :‌نکات استخدام پرستار سالمند

پرستار خصوصی سالمند کیست؟

نگهدار شخصی سالمند یک پرستار است که به صورت خصوصی برای خودش کار می کند و نه برای آژانس یا ارگان ها و یا مراکز پرستاری. مراقب خصوصی ممکن است مشتریان متفاوتی داشته باشد و یا به صورت تمام وقت به مراقبت از سالمند بپردازد. همچنین ممکن است که مراقبت شخصی در مورد یک بیماری خاص سالمند (مانند آلزایمر) به صورت تخصصی بوده و یا تنها، جنبه مراقبت عمومی داشته باشد.

مزایای به کار گیری یک پرستار سالمند خصوصی

شاید یک پرستار سالمند خصوصی و یک مراقب وابسته مراکز پرستاری از نظر مهارت و تجربه تفاوت چندانی نداشته باشند، اما یک مراقب خصوصی مزایای مهمی دارد که می تواند در تصمیمات شما تاثیر گذار باشد. در ادامه به مسئولیت‌های پرستار سالمند خصوصی هنگام نگهداری از افراد سالخورده می‌پردازیم.

هزینه بسیار مناسب

دوران سالمندی دوران پر هزینه ای است و هزینه پرستار سالمند ، یک هزینه بسیارزیاد در این دوران خواهد بود. از سوی دیگر، درصد کمیسیون آژانس های پرستاری گاهی به 50% نیز می رسد که هزینه را برای سالمند بسیار زیاد می کند. به ویژه اگر سالمند به مراقبت طولانی مدت نیاز داشته باشد. با استخدام مراقب ، دیگر هزینه کمیسیون وجود نخواهد داشت.

نرخ دستمزد مشخص

یکی از اصلی ترین مشکلات کار با آژانس های خدمات پرستاری، میزان دستمزد و ساعت کاری است. خانواده سالمند پول بیشتری را پرداخت و مراقب وابسته به آژانس نیز پول کمی را دریافت می کند. در این میان، آژانس بیشترین سود را می برد. اما با استخدام نگهدار سالمند به صورت شخصی ، تمام دستمزد توافق شده به مراقب تعلق می گیرد.

کنترل بیشتر بر پرستار سالمند

شما بر مراقب شخصی کنترل بیشتری دارید. حتی اگر بخواهید از چند پرستار سالمند در ساعات مختلف استفاده کنید نیز می توانید این کار را انجام دهید. به صورت کلی می توان گفت که نگهدارخصوصی انعطاف بسیار بیشتری دارد.

سایر مزایای پرستار سالمند خصوصی در منزل

  • استقلال: افراد مسن می توانند در خانه خود زندگی کنند و از محیط آشنای خود لذت ببرند.
  • ایمنی: پرستار سالمند خصوصی در منزل می تواند به افراد مسن کمک کند تا در خانه خود ایمن باشند و از افتادن و سایر آسیب ها جلوگیری کنند.
  • کیفیت زندگی: پرستار سالمند خصوصی در منزل می تواند به افراد مسن کمک کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و زندگی سالم و فعال تری داشته باشند.
  • آرامش خاطر: خانواده ها می توانند با خیال راحت بدانند که عزیزانشان در دستان مراقبتی هستند و می توانند استراحت و آرامش بیشتری داشته باشند.

کلام آخر

در این مقاله با مزایای استخدام پرستار خصوصی بیشتر آشنا شدیم؛ درنهایت باید در نظر داشته باید، استخدام پرستار از هر روشی، بیش از هرچیزی به شرایط شما و سالمندتان بستگی دارد و نمی‌توان برای همه یک راه حل پیشنهاد کرد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای استخدام پرستار سالمند با کارشناسان ما در موسسه پرستاری زندگی برتر تماس بگیرید.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان