نشانه های پرستار کودک خوب و پرستار بد

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

نشانه های پرستار کودک خوب ، اگر در حضور پرستار ، اتفاقات ساده مانند افتادن بدون خطر و آسیب کودک رخ نمی دهد و یا بسیار اندک است، این نشانه خوبی است. با وجود اینکه افتادن و زمین خوردن کودک به خصوص هنگامی که به تازگی راه رفتن را آموخته اتفاق رایجی است، پرستار کودک نباید اجازه بدهد که این اتفاق بیفتد. پرستار باید به شدت نکات امنیتی را در مورد کودک رعایت کند و مراقب سلامتی او باشد. فرقی نمی کند که مراقب کودک و کودک در خانه باشند یا در حیاط و یا در پارک. یک پرستار خوب همیشه تمام حواسش به کودک است به خوبی از او مراقبت می کند.

اما در مقابل یک پرستار کودک ضعیف و بد، در هنگام مراقبت از کودک سرگرم کارهای دیگر مانند تماشای تلویزیون و صحبت کردن با دیگران می شود و در حضور او ممکن است اتفاقات ناگواری برای کودک رخ بدهد.یک پرستار کودک خوب درخواست ها و برنامه ریزی های والدین را اجرا می کند اما برای حل مشکلات از ابتکار و دانش خودش استفاده می کند. والدین ممکن است فکر کنند که بهترین شناخت را از کودکشان دارند اما پرستار کودک در زمان مراقبت از کودک ممکن است نکات دیگری را مشاهده کند.

پیشنهاد مقاله : انتخاب پرستار کودک

رفتار و نشانه های پرستار کودک خوب و بد ؟!

پرستار کودک خوب کورکورانه از دستورات پیروی نمی کند و اگر متوجه موضوع نگران کننده ای شود، به منظور انجام بهترین مراقبت از کودک، آن را با والدین در میان خواهد گذاشت. در مقابل، یک پرستار کودک بد، دستورات و برنامه های والدین را اجرا نمی کند.اگر کودک شما همیشه تمیز و خوشبو است، شما یک پرستار خوب را به کار گرفته اید. یک پرستار کودک خوب لباس های کودک را در زمان های بازی و خوردن غذا عوض می کند و دست و صورت او را مرتبا می شوید. این موضوع نشان دهنده این است که پرستار تمام تلاشش را برای انجام بهترین مراقبت از کودک شما انجام می دهد.

اما یک پرستار کودک بد، توجهی به ظاهر و آراستگی کودک شما ندارد و اهمیتی به آن نمی دهد.نشانه های پرستار کودک به وقت والدین احترام می گذارد، این نیز یک نشانه خوب است. احترام گذاشتن پرستار به وقت و کار والدین یک نکته بسیار مهم است. یک پرستار خوب قبل از رفتن والدین می آید و بعد از بازگشت والدین نیز خانه را ترک می کند. اما در مقابل، یک پرستار کودک بد، معمولا دیر به خانه می آید و مکررا در خواست هایی برای مرخصی و یا زودتر ترک کردن خانه دارد.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان