استخدام پرستار سالمند از کجا شروع کنیم که خیالمان راحت باشد؟

استخدام پرستار سالمند را از کجا میتوانیم شروع کنیم.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

ممکن است شما درباره استخدام پرستار سالمند در روزنامه یا مجله، سایت های اینترنتی، با تجربه شخصی و یا با کمک آژانس های پرستار سالمند ،ممکن است پرستار مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین ممکن است با دادن آگهی شخصی در روزنامه ها و یا فضای مجازی، پرستار سالمند مورد نظر خود را بیابید.

همه این راه ها برای یافتن مراقب در دسترس هستند. از آنجا که پرستاران سالمند، نقشی اساسی در نگهداری از افراد سالخورده را دارند و همچنین زمان زیادی را در منزل با افراد مسن می‌گذرانند، بسیار اهمیت دارد که، هم از نظر تخصصی و هم از نظر اخلاقی کاملا مورد اطمینان باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روش‌های استخدام پرستاران سالمند مطمئن آشنا کنیم.

پیشنهاد مقاله : سه مزیت بزرگ استخدام پرستار سالمند خصوصی

استخدام پرستار سالمند خصوصی

برخی معتقدند که استخدام مراقب به صورت خصوصی، ارزان ترین راه است. دستمزد مراقب استخدام شده به صورت خصوصی، مقرون به صرفه تر است. اما با وجود چالش هایی مانند مالیات، بیمه، امور اداری، صلاحیت و غیره، این روش قطعا ساده و مطمئن ترین راه نخواهد بود. علاوه بر این، تمام کارها در غیاب به عهده خانواده سالمند خواهد بود. همچنین در صورت انصراف مراقب از ادامه کار، تمام مراحل باید دوباره تکرار شود.

آژانس ها و سازمان های ثبت نامی استخدام مراقب سالمند در منزل

هزینه استخدام مراقب از این ارگان ها در روز  بسیار زیاد است. اما این ارگان ها متعهدند که تمام امور اداری، مالیاتی را به عهده می گیرند.

مزایای آژانس‌های ثبت‌نامی استخدام پرستار سالمند

مزایای آژانس‌های ثبت‌نامی استخدام پرستار سالمند

  • آژانس های پرستار سالمند، مرتبا در حال استخدام پرستار سالمند جدید هستند و همیشه پرستار سالمند جایگزین آماده و مناسب در اختیار دارند. این باعث می شود تا بتوانند در هر شرایطی  در صورت نیاز، برای شما پرستار سالمند جدید و مناسب بفرستند.
  • کنترل سوابق، مهارت، تجربه به عهده این ارگان ها می باشد.
  • این آژانس ها به صورت پیوسته و تمام وقت بر کار نظارت دارند و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی، به آن رسیدگی می کنند.
  • آنها تمام هزینه های را می پردازند و به صورت یک قبض برای شما می فرستند.
  • پس از عقد قرارداد رسمی با شرکت‌های معتبر خدمات پرستاری، تمامی وظایف پرستار سالمند در منزل، کاملا واضح و مشخص است.

پرسنل درمانی انتخاب شده برای ارائه درمان و مراقبت در منزل سالمند چگونه انتخاب و گزینش می‌شوند؟

مسئول قسمت پزشکی شرکت های پرستاری سالمند در منزل که با سابقه‌ترین فرد در این بخش است ،در انتخاب پزشک مجرب و آموزش دیده به ما کمک می‌کند و در نهایت، مصاحبه‌ اخلاقی  و آموزشی از فرد انجام می‌شود و در نهایت پس از تایید نهایی، فرد وارد تیم درمان می‌شود که این پروسه گزینش و انتخاب برای پرستاران توسط مسئول قسمت پرستاری و سایر کادرپزشکی و درمانی نیز انجام می‌شود.

آژانس هایی نیز وجود دارند که پرستار سالمند را مستقیما به استخدام شما در می آورند. آنها تعدادی پرستار سالمند با تعهد و با صلاحیت را برای مصاحبه معرفی می کنند. سپس شما می توانید با مصاحبه با آنها و بررسی مهارت ها و سوابق آنها، پرستار سالمند مناسب برای شرایط سالمند و خانواده تان را استخدام کنید. تمامی بیمه ها، امور اداری، مالیات ها و غیره، مانند سایر آژانس های پرستاری به عهده آژانس است. نظارت بر کار مراقب نیز در این آژانس ها به خوبی پیگیری می شود. برای درخواست استخدام پرستار سالمند مورد اعتماد و متخصص، با کارشناسان ما در موسسه خدمات پرستاری زندگی برتر تماس بگیرید.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان