یک پرستار سالمند خوب میتواند از زندگی خود نیز مراقبت کند؟

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

زنان، اغلب خود را مسئول مراقبت سالمندان خانواده شان می بینند. با این حال باید بدانیم که چگونه یک پرستار سالمند خوب باشیم مشکلات دیگری نیز زندگی مان وجود دارد. پرستار اگر احساس بدی نسبت بچالش های متعدد و متناقض زندگی دارید، خوب است مقاله ای زمینه پرستار بخوانید. دکتر دیل اکتینز متخصص این موضوع، یعنی سالمندان، است.

ایشان بعنوان روانشناس و متخصص روابط عمومی شناخته شده اند. نوشته های او ت خود بر روی سالمندان ,مدیریت استرس و دستیابی به تعادل در زندگی گذاشته است. کتاب های زیادی نوشته است و آخرین کتابش است.

دکتر دیل درک کردن و ترویج ارزش دادن به پرستار سالمند را مورد هدف قرار داده است.

او زنانی که  پرستار سالمند هستند را تشویق می کند که خاطرات و ذهنیات منفی سالمندان را به لحظات زیبا تبدیل کنند.با انرژی دادن به افراد سالمند وظیفه پرستار سالمند خوب کامل می شود و استرس آنها نیز برای انجام کارها کاهش می یابد.توصیه های دکتر دیل ریشه در درک عمیق روانشناسی زنان به ویژه زنانی که یک پرستار سالمند هستند، دارد. مهم ترین توصیه او برای زنان پرستار یادگیری چگونگی برخورد با خود و دیگران است. دکتر دیل در کتاب Sanity Savers مهارت برای بهبود کارهای پرستار را ذکر کرده است: عزت نفس , پذیرش کمک به دیگران, محیط مثبت , تحریک ذهنی و لذت بردن از جایی که هستید و آنچه که آموختید.

پیشنهاد مقاله : دلایل و ضرورت استخدام پرستار سالمند تمام وقت

دلیل خوشحالی یک پرستار سالمند

چگونگی جلوگیری از استرس پرستار سالمند و هم چنین فرسودگی او یک پرستار سالمند ، چگونه می تواند به والدین سالمند و مبتلا به آلزایمر با خاطرات مثبت پاسخ دهد بررسی هنر پیدا کردن تعادل در زندگی خود به عنوان پرستار سالمند کارهایی که یک پرستار می تواند با انجام دادن آن تجربه مثبتی را برای سالمندان ایجاد کند.

آشنایی با تکنیک های مقابله با اضطراب و مدیریت استرس در زمانی که زندگی یک پرستار بیش از حد پر مشغله شده است. چگونه می تواند از احساس گناه اجتناب کند راه هایی برای زندگی در حالی که چنیدن مسئولیت را به دوش می کشد. چگونه می تواند وقتی ساعت کافی در روز وجود ندارد و فشار زیادی را متحمل می شود خود را کنترل کند؟

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان