یافتن پرستار کودک با صلاحیت و قابل اعتماد

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

یافتن پرستار کودک که هر زمان برای مراقبت از کودک شما آماده باشد و همچنین قابل اعتماد، خوش رفتار و مهربان نیز باشد کار ساده ای نیست. در کنار این موضوعات، دستمزد ها و حقوق این پرستار نیز چالش دیگری برای والدین است.

از کجا باید شروع کنیم؟

مسلما، بهترین شروع برای جستجوی پرستار کودک پرس و جو از اطرافیان است. پرسیدن از دوستان، همکاران، فامیل و آشنایان شما را به یافتن یک پرستار خوب نزدیک می کند. البته باید به این نکته توجه داشت که معرفی یک پرستار کودک توسط یک دوست برای تایید صلاحیت پرستار کافی نخواهد بود. برای مثال شما ممکن است نسبت به استخدام یک پرستار 14 ساله نگران باشید. پس باید سوالات زیادی را از او بپرسید و او را به خوبی ارزیابی کنید.

راه دیگر برای یافتن پرستار کودک مراجعه به سایت های ارائه خدمات پرستار است. این سایت ها پرستار را به والدین معرفی می کند و والدین می توانند به صورت آنلاین ویژگی ها و سوابق چندین پرستار را مشاهده کنند و پرستار کودک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

چگونه از صلاحیت پرستار کودک مطمئن شویم؟

بعد از یافتن چند کاندیدای پرستار کودک ، شما باید با آنها مصاحبه ای داشته باشید تا بهترین پرستار کودک را برای فرزندتان انتخاب کنید. در طول مصاحبه با پرستار کودک به دنبال نشانه های زیر باشید:

پیشنهاد مقاله : ویژگی های پرستار کودک قابل اعتماد

سوابق خوب

پرستار کودک خوب سوابق خوبی دارد. از پرستار کودک در مورد سوابقش سوال کنید و سپس به دنبال کسی باشید که سوابق او را تایید کند.

یافتن پرستار کودک مهارت و تجربه

هر پرستار کودکی که در زمینه کمک های اولیه و CPR مهارت داشته باشد، نسبت به هر پرستار دیگر برتری دارد. شما می خواهید که فرزندتان را به دستانی امن بسپارید. اگر پرستار مورد نظر شما این مهارت ها را ندارد، به او پیشنهاد دهید که در دوره های مربوطه شرکت کند و آن ها را فرا بگیرد.

وقت شناسی

اگر یک پرستار کودک وقت شناس نباشد، نمی تواند موفق شود. شما نمی توانید همیشه در انتظار پرستار کودک بمانید. وقت نشناسی برای پرستار کودک نشانه عدم مسئولیت پذیری و بی رغبتی در کار است.

یافتن پرستار کودک ایجاد ارتباط خوب با کودک

والدین بعد از استخدام پرستار کودک باید زمانی را برای مشاهده و ارزیابی کار پرستار در نظر بگیرند. به این صورت که گاهی به صورت تصادفی به خانه بروند و عملکرد پرستار را ببینند و یا از طریق دوربین و … کار پرستار کودک را بررسی کنند.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان