پرستار سالمند از نگاه یک مدیر موفق مراقب سالمند که کارش این است

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

در ابتدا ممکن است متوجه شوید که غذا در یخچال مادربزرگ شما فاسد شده است پرستار سالمند از نگاه مدیر موفق ، شاید او در هنگام تماس با شما اشتباه می کند. سپس متوجه می شوید لباس هایش تمیز نیست. وظایف خانگی برای او سخت تر شده و تنهایی او ماندگار می شود.روشن است که اگر مادر شما می خواهد در منزل خود زندگی کند – که او در واقع همین کار را  می کند نیاز به کمک یک پرستار دارد.

چه اتفاقی افتاده؟ هیچ راهی وجود ندارد، به جز این که هر لحظه در قالب یک پرستار ، در آنجا حضور داشته باشید. اما یک پرستار سالمند حرفه ای از سازمان مراقبت پرستار سالمند نیز می تواند به مادر شما کمک کند.بله! یک پرستار سالمند از نگاه مدیر موفق و درستکار، با عزیز شما مانند عزیز خودش رفتار کرده و به خوبی از او مراقبت می کند.

پل نیگرن، مدیر پرستاری می گوید که مراقبت های غیر پزشکی، پشتیبانی از کارهای خانه و دیگر کارهای زندگی روزمره، همراهی و همکاری و نیز خدمات دیگری از قبیل حمل و نقل از جمله کارهاییست که پرستار سالمند در آنها به سالمند کمک می کند.

پیشنهاد مقاله : چگونه پرستار کودک شویم؟ راهنمای جامع کاربردی پرستار کودک

در حالی که یک پرستار سالمند حرفه ای از یک سازمان مجاز

یکی از بهترین گزینه های موجود برای پرستار سالمندی و مراقبت از  افرادی است که می خواهند مستقل زندگی کنند، باز هم پیدا کردن پرستار سالمند و نوع مناسب کمک های خانگی در زمانی که به آن نیاز دارید، می تواند برای خانواده ها استرس زا باشد.

نیگرن می گوید که مردم به طور طبیعی در انتخاب پرستار ، بسیار مراقب هستند که چه کسی به خانه های عزیزشان وارد می شود.و زمانی که آنها شروع به جستجو برای یک مراقب سالمند می کنند، اغلب نمی دانند که باید انتظار چه چیزی داشته باشند یا با چه چیزی روبرو می شوند.

او می گوید مراقبت های خوب با اولین تماس آغاز می شود. هنگامی که تلفن را برای تماس تلفنی برمیدارید، باید از اداره مراقبت پرستار سالمندی انتظار داشته باشید که به خوبی گوش کند و حرفه ای پاسخ دهد. شما باید خیلی بیشتر انتظار داشته باشید.هنگامی که یک اعضای خانواده خواستار مراقبت از عزیزشان هستند، قبل از انجام هر کاری دیگری نیگرن با دقت گوش فرا می دهد. او می خواهد نگرانی ها و ایده هایشان در مورد پرستار را بشنود. او درباره ی عزیزانشان، سلامت و ترجیحا تشان ، نیازها و خواسته هایشان از پرستار سالمند، تجارب و استرس آن خانواده ها می پرسد تا بهتر بتواند نیازهایشان را بر طرف کند.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان