پشت پرده تبلیغات پرستار سالمند ارزان این راه به کجا منتهی می شود

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

با کمی جستجو در فضای مجازی تبلیغاتی از این دست زیاد مشاده می کنیم ، بشتابید پرستار سالمند ارزان ! آیا سالمند ما ارزان است ؟!آیا ما به دنبال خرید کالایی هستیم که میزان لوکس بودن و یا درجه 2 و 3 بودن آن توجه کنیم ؟ می خواهیم امروز بررسی کنیم که این حرف ها تا چه میزان می تواند نشانه های یک کلاهبرداری مدرن در زمینه خدمات پرستاری و پزشکی باشد با ما در ادامه این مطلب همراه باشید .

در چه وبسایت هایی بیشتر کلمه پرستار سالمند ارزان به چشم می خورد؟

اگر کمی دقت کنیم می بینیم که این اصطلاح بیشتر در وبسایت های به اصطلاح اسپم ( وبسایت های بی کیفیت از لحاظ محتوا ) وبسایت هایی که تحت عنوان شرکت … و این گونه موارد است می توانیم چنین آگهی هایی را مشاهده بنمائیم و اکثرا با شماره تلفن همراه و یا شماره تلفن های شهری مواجه خواهیم شد اگر کمی دقت کنیم و در وبسایت آنها چرخی بزنیم چیزی به عنوان مجوز از مراکز ذیصلاح مانند وزارت بهداشت و اینها نخواهیم یافت ، در پس این آشفته بازار شاید موضوعی در کار است.

سالمندان نیازمند مراقبت های خاص روحی ، جسمی و عاطفی هستند آنها نیازمند اقدامات صحیح درمانی به موقع می باشند ، هزینه پرستار سالمند رابطه مستقیم با تحصیلات ، تجربه کاری پرستار دارد و به هیچ عنوان نمی توان خدمات پرستاری و پزشکی را بالاتر و یا پائین تر از تعرفه های اعلام شده از سازمان های ذیربط اعلام نمود اگر غیر از آن است حتما تخلفی در کار است.

پیشنهاد مقاله : پرستار سالمند هزینه ها و دستمزد ، انتخاب مناسب و توصیف شغل

این راه به کجا منتهی می شود؟

بدیهی است که همه ما گرفتار کلاهبرداری های ریز و درشت شده ایم شاید تجربه خرید کالایی بی کیفیت برای همه ما اتفاق افتاده است اما در مورد خدمات پرستار سالمند موضوع متفاوت است به نحوی که در اینجا جان عزیز ترین افراد ما در خطر است و همچنین شاهد موضوعات وحشتناک تری در این ارتباط هستیم تلاش ما این است خانواده ها را آگاه نمائیم که در زمان استخدام مراقب سالمند حتما از وضعیت مجوز های آنها آگاهی لازم را کسب نمایند و گرفتار تبلیغات واحی و خطر آفرین نشوند.

مشکلات پرستار سالمند ازران قیمت
پشت پرده تبلیغات پرستار سالمند ارزان این راه به کجا منتهی می شود؟

شخصی را با اطلاع کامل از وضعیت وضعیت سلامت جسمانی ، مدارکی مشخص مانند سوء پیشینه و عدم اعتیاد و از ارگانی دارای صلاحیت استخدام نمایند تا ریسک چنین عملی به حداقل برسد. 

پرستار سالمند ارزان دیر یا زود گرفتار این تبلیغات خواهید شد

شاید نا امید کننده باشد اما باید بگوئیم بر طبق آمار های گرفته شده حدود 76% از افرادی که دچار مشکلات پس از استخدام شخصی به عنوان مراقب برای سالمند خود شده اند گرفتار تبلیغاتی از این دست شده باشند ، همیشه ما سعی می کنیم که برخی از مسائل را پشت گوش بیاندازیم اما واقعا این موضوع قابل دفاع نیست و نمی توانیم تمامی مشکلات احتمالی عدم کارای پرستار سالمند را به گردن شخصی که وارد منزل ما شده است بیاندازیم .

اکثر این افراد اگر آسیب مالی و عاطفی به سالمند ما نزنند حداقل به دلیل اینکه اموزش های لازم را به جهت مراقبت از او ندیده اند باعث آسیب های شدید روحی به فرد سالخورده و همچنین خانواده او خواهند زد ، این موضوع را جدی بگیرید و بدانید که هر اشتباهی در این مورد مستقیما به خانواده شما ضرر می رساند.

نیازمند خدمات پرستاری ارزان هستم چه می توانم انجام دهم؟

اگر واقعا به دنبال پرستار سالمند ارزان هستید شما می توانید پرستار را به صورت مقطعی و برای تایم های مشخصی در اختیار بگیرید فردی با تجربه و آموزش های تخصصی لازم را استخدام کنید اما تایم کاری او را به نحوی قرار دهید که هزینه های استخدام ایشان گران تمام نشود .

بعضی اوقات افرادی هستند که به صورت شبانه روزی نیازمند مراقب سالمند هستند و توانایی مالی لازم به جهت استخدام چنین فردی را ندارند در اینجا زندگی برتر اکسین خود را متعهد به انجام خدمات شما می داند و سعی می نماید پرستار سالمند ارزان و مناسب بودجه شما با آموزش های تخصصی لازم و همچنین مدارک کامل به منزل شما اعزام کند فقط ممکن است پروسه این کار جهت اعزام این فرد کمی به طول بیانجامد حداکثر 24 ساعت ، اما قطعا با دارا بودن پایگا های داده قدرمتند خدمات پرستاری و پزشکی و مراقبتی می توانند شخص مورد نظر شما را برای خانواده شما انتخاب نمایند و اعزام کنند.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان