شنیدن و توجه کردن سالمند توسط پرستار سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

گوش دادن و توجه کردن به جزئیات وظیفه پرستار سالمند است تا خدمات و شیوه های منحصر به فرد پرستار سالمندی را که پرستار سالمند می تواند با آن به خانواده خدمت کند، شناسایی کند. خانواده ها اغلب از میزان کمک و حمایتی که یک پرستار سالمند حرفه ای می تواند ارائه دهد تعجب می کنند.

پرستار سالمند می تواند در تعداد زیادی از کارها مانند کمک به شستن لباس ها و سایر امور خانه کمک کند. همچنین، پرستار سالمند می تواند غذا را تهیه کند، سالمند را به مجامع اجتماعی و یا قرار ملاقات های پزشکی برساند و حتی در آنجا نیز یادداشت برداری کند. پرستار  در حالی که در خانه کار می کند، به ایجاد یک روال کمک می کند و روش هایی را که می تواند با آنها در حفظ امنیت، راحتی و مشارکت سالمند کمک کند را تشخیص می دهد تا وظایف پرستار سالمندی اش را به بهترین نحو انجام دهد.

پیشنهاد مقاله : رعایت نکات عمومی مهم در سالمندان

وظیفه پرستار سالمند ، با خوب شنیدن و توجه کردن محقق می شود.

سندی مک کان، رئیس یک خانه پرستار سالمندی می گوید: پرستار ما چشم و گوش برای اعضای خانواده است که نمیتوانند هر لحظه در آنجا باشند. به این ترتیب پرستار سالمند ما نه تنها برای سالمند، بلکه برای خانواده نیز آرامش به همراه می آورد. او همچنین می گوید: سالمند و خانواده اش همیشه باید در بیان نگرانی ها، درخواست کمک از پرستار سالمند و همچنین بررسی هر جنبه ای از مراقبت یک پرستار سالمند کاملا  آزاد باشند ، حتی اگر به طور مستقیم در مورد وظیفه پرستار سالمند باشد.

مک کان، که اغلب به خانه های مشتریان در بولدر، لانگمن، لوئیزویل و دیگر مناطق برای ارزیابی های رایگان و معرفی کارها و خدمات پرستار سالمندان می رود، می گوید: “ما می خواهیم مشتریان ما بدانند که آنها شنیده خواهند شد، مهم نیست که موضوع چیست.”

او زمان زیادی را صرف شناختن خانواده ها می کند. “من می خواهم ایده ها، نگرانی ها و نیازهایشان را بشنوم، پس ما و پرستار سالمندان ما می دانیم که چگونه از آنها بهتر حمایت کنیم.” این نکته را به یا داشته باشید که بهترین پرستار سالمندان و بهترین ارائه دهندگان خدمات مراقبت وظیفه پرستار سالمند در منزل، به طور صحیح و کامل گوش فرا می دهند تا بتوانند طیف وسیعی از سرویس ها را در اختیار سالمند  بگذارند و به نیازهای سالمندان عزیز برسند.

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان