بهترین پرستار کودک که تمام تمام نیازمندی ها را برطرف کند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

بهترین پرستار کودک  ماهر در کار خود احتیاج به دقت، مراقبت و هوش زیاد دارد. باید از قوانین آگاهی داشته باشید، و بدانید که چگونه یک پرستار می تواند کودک را سرگرم کند، و هنگامی که یک موقعیت اضطراری به وجود می‌آید، چگونه واکنش نشان دهید. اگر نخستین باری است که پرستار کودک می شوید، یا سال‌هاست که به این کار مشغول هستید، در این مقاله ۱۱ نکته در رابطه با مهارت های یک پرستار کودک مطرح شده است.

بهترین پرستار کودک سطح آسایش و راحتی تان را مشخص کنید

پیش از اینکه مسئولیت پرستار کودک را عهده دار شوید، محدودیت های خود را بشناسید. از والدین سوال های دقیق و معینی را در رابطه با انتظاراتشان از یک پرستار کودک بپرسید. این امر به شما در درک انتظارات والدین از پرستار کمک می‌کند، و شما می‌دانید که به عنوان پرستار از عهده برآورده ساختن این انتظارات بر خواهید آمد یا خیر.

روشن ساختن این مسئله به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که آیا فرد مناسبی برای پرستار کودک شدن در آن خانواده هستید یا خیر. همیشه به دقت در مورد تعداد فرزندان و سن آنها جویا شوید.

پیشنهاد مقاله : بخش های اصلی احیا قلبی ریوی برای کودکان

پرستار با والدین روراست باشید

هنگامی که پرستار کودک شده اید و از یک کودک مراقبت می‌کنید، این حس را نداشته باشید که انگار مجبور هستید تمام کارها را خودتان انجام دهید. اگر سوالی دارید یا با مشکلی مواجه هستید، می توانید به والدین مراجعه کنید. برای یک پرستار این مشکلات می توانند بسیار ساده یا پیچیده باشند: “من نمی توانم حوله پاک کن های اضافی را پیدا کنم” یا “پسر شما بسیار ناراحت و آشفته است و من نمی دانم که چطور او را آرام کنم. هر کاری کردم آرام نشد”.

همچنین، شما به عنوان یک پرستار کودک مسئولیت پذیر باید والدین کودک را از هرگونه نگرانی که در مورد فرزندشان دارید آگاه کنید. برای مثال،  اگر کودک آنها توسط همسایه شان مورد آزار و اذیت قرار می ‌گیرد، باید والدین را از این امر مطلع کنید. با روراست بودن پرستار با والدین کودک، پرستار اعتماد والدین را جلب خواهد کرد. این امر نشان‌دهنده این است که پرستار کودک می‌خواهد اطمینان حاصل کند که فرزند آنها امنیت داشته و سالم است.

برای هر چیزی خود را آماده کنید

اولویت اول شما به عنوان پرستار کودک باید تامین امنیت کودک باشد. و این یعنی برای هر گونه مشکل یا موقعیت اضطراری که ممکن است اتفاق بیفتد، خود را آماده کنید. یک پرستار آماده باشید. همیشه فهرستی از شماره تلفن های مهم را در دسترس داشته باشید. پرستار  باید شماره تلفن دیگر اعضای خانواده و کنترل مسمومیت را هم داشته باشد که بتواند در زمان وقوع بحران با آنها تماس بگیرد.

فهرستی از مواردی تهیه کنید که کودک به آنها حساسیت دارد (حساسیت های غذایی، فصلی، جانوران خانگی و دیگر انواع آنها)، و اینکه اگر کودک به این حساسیت ها واکنش نشان داد، چه کار باید بکنید. از انواع اسباب بازی ها و غذاهایی که برای کودک خطرات خفگی دارند مطلع شوید. حفظ آرامش در شرایط بحرانی برای یک پرستار کودک امری بسیار مهم است. اگر پرستار کودک رفتار کنشگرایی داشته باشد، می‌تواند در یک موقعیت اضطراری آرامش خود را حفظ کند

موسسه پرستاری زندگی برتر

درخواست پرستار

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست فوری پرستار و مشاوره رایگان